Tuesday, March 12, 2024

Am timp

Ieri am fost la Auchan sa fac piata. La coada statea un batranel. M-am intors si i-am spus sa treaca inaintea mea, la care el a refuzat spunandu-mi ca are timp! Atat de neobisnuit mi s-a părut raspunsul lui ca am zambit larg si am repetat: aveti timp?! :)

Fie ca Dumnezeu sa ne dea si noua gandul acesta bun, sa nu mai fim mereu intr-o goana, de parca s-a sfarsit timpul, sa nu fim atat de grabiti incat sa nu mai vedem ceea ce ne inconjoara, uneori chiar persoane de la care avem ce invata, dar pe langa care trecem fara sa  zabovim pentru ca...nu avem timp!


2 comments:

Andreea said...

Știi, înainte de Utrenie preotul face rugăciunea la “luarea vremii”, e bine sa fim și noi atunci acolo, sa ne rugam împreuna cu el. Practic in vremea săvârșirii jertfei celei de taină nu mai îmbătrânim, timpul se suspendă. De asemenea, la prefacerea Darurilor, in timpul cântării “Pe Tine Te lăudăm…” când si preotul și poporul îngenuchează e bine sa cerem tainic lui Dumnezeu iertare și vreme de pocăință.
Cred ca ai citit poemul lui Octavian Paler, “Avem timp” , sa ne ajute Dumnezeu sa ajungem și noi la vârsta înțelepciunii și la concluzia respectiva!🙂

Luiza said...

Multumesc pentru comentariul tau frumos!

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template