Wednesday, March 13, 2024

47 de primăveri

 





De când imi aduc aminte de ziua mea a plouat, ba chiar a si nins. Bine înțeles că și anul acesta a fost la fel, ieri a inceput sa plouă si ploaia a continuat și azi, chiar dacă mai timid. Am iesit in curte și am admirat floricelele. Cat de frumoase sunt.

În ultimii trei-patru ani am avut parte de zile însorite de ziua mea de naștere și parcă mi-a mers mai bine cu sănătatea, sper ca aceasta zi mohorâtă sa nu fie de rau augur. In Grecia a fost soare si frumos, culmea e ca și aici au fost zile însorite, de speram ca si de ziua mea voi prinde o zi frumoasă, dar s-a schimbat vremea cu vreo două zile în urmă. De altfel aceasta zi reflecta si cum ma simt, sunt trista si nu stau bine nici cu sănătatea. 

În ultimii zece ani soțul meu a stat cu mine, acasă, de ziua mea, e foarte ciudat sentimentul ca sunt fără el, bine ca am pisoiul cu mine si nu sunt chiar singura-singura. Sunt tristă, dar săptămâna viitoare vine soțul meu și o sa uit orice tristețe. 


8 comments:

Andreea Napirlica said...

La mulți ani cu bine, Luiza!
Toate cele binecuvântate sa te însoțească și de acum înainte!
Ce bine ca vine soțul tău 😘

Suzana said...

La Multi Ani! Cu liniste calma si bucuroasa. Nu te mai gandi la vreme. De fiecare data cand ma
ploua, mi-aduc aminte de un gand al unui om deosebit: prin ploaie ne conectam cu Sfantul Duh.
Este cea mai rapida conexiune. Din acel moment chiar nu mi-a mai pasat...
Zile cu pace, draga Luiza! ❤️😘

Andreea said...

Multe înainte să îți dăruiască Dumnezeu!
Știi care era rugăciunea cu care Cuviosul Paisie alunga orice ispita, orice gând care nu ii facea bine?
“Mare este numele Sfintei Treimi. Preasfânta Născătoare de Dumnezeu, acoperă-mă!” - ii dă rețeta IPS Neofit de Morfou care a binevoit sa ne-o împărtășească și noua.
Să primesti Darurile cele mai de preț: dragostea, bucuria, pacea, îndelungă-răbdarea, bunătatea, facerea de bine, credința, blândețea, înfrânarea, curăția…

Daniela said...

La mulți ani, dragă Luiza! Dumnezeu să-ți dăruiască toate cele bune și de folos sufletului tău! Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

Luiza said...

Mulțumesc pentru urări, fete dragi! Dumnezeu sa va întoarcă tot ce mi-ati urat! 🤗🤗🤗

din casuta noastra said...

La multi si binecuvantati ani Luiza, cu sanatate si multe bucurii!
Cred ca sotul a ajuns la tine si petreceti minunat impreuna.

Rajani Rehana said...

Beautiful blog

Rajani Rehana said...

Please read my post

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template