Wednesday, February 21, 2024

Citesc Biblia



Doamne ajuta! De maine vreau sa ma apuc sa (re)citesc Noul Testament. Am vorbit deja cu o prietena draga si vom incepe sa citim Biblia impreuna.Vom incepe cu Evanghelia Sf Ap Matei si vom citi trei capitole pe zi. Ne-am decis la trei capitole pe zi după Sfânta Treime, dar și pentru că prietena mea are trei copii și nu are mult timp liber la dispoziție. 

Nu imi propun sa studiez Biblia, caci nu sunt despatimita astfel incat sa inteleg Biblia, dar imi propun sa citesc Biblia si apoi sa imi notez intr-un jurnal emotiile resimtite, si/ sau gandurile evocate de lecturarea acelor capitole, sau poate chiar sa scriu o scurta rugaciune.

Ca material ajutator ma voi folosi de aplicatia Catena, unde gasim interpretarea Bibliei a sfintilor parinti.
E suficient sa selectam capitolul si versetul dorit si aplicatia ne va afisa toate interpretarile sfintilor vizavi de acel verset.
Insa din pacate aplicatia este disponibila doar in limba engleza.

Nicidecum nu vom ramane pagubite citind Biblia iar cuvintele Mantuitorului au in ele viata si putere!
Daca doriti sa participati, dar nu aveti timp, nu e obligatoriu sa cititi zilnic, puteti sa cititi Duminica, sau oricand aveti timp, important este sa citim.

Pentru a facilita o atmosfera cat mai prielnica cititului Bibliei putem sa aprindem candela iar pentru o mai buna concentrare putem sa tamaiem inainte.


In speranta ca va veti alatura acestei provocari va doresc lectura placuta si spor la scris!

7 comments:

din casuta noastra said...

Luiza, frumoasa provocare. Din pacate, timpul nu imi permite sa ma alatur, desi as face acest lucru cu mare drag. Asa cum spui si tu, pentru citirea Bibliei este nevoie de o atmosfera aparte, de o anumita stare de spirit.
Iti doresc lectura plina de folos duhovnicesc.

Luiza said...

Mulțumesc, draga Ioana! Eu chiar simt nevoia să îmi umplu mintea de Cuvintele Evangheliei, dar sunt conștientă că e nevoie de timp și de o stare sufletească aparte, după o zi grea la serviciu nu poti veni acasa si sa incepi sa citesti Biblia, dar cum eu am timp la dispozitie, ar fi cazul sa il folosesc într-un mod constructiv.
Doamne ajuta!
🤗😘

Andreea Napirlica said...

Ma alătur cu mult drag acestei inițiative, pe care am avut-o anul trecut, dar pe parcurs am renunțat.
E vital sa citim din Cuvintele lui Dumnezeu!

Luiza said...

Amin! Draga Andreea,ma bucur ca te alături acestei inițiative! Dumnezeu sa te ajute să citești Scriptura cu folos!

Andreea Napirlica said...

Mulțumesc! Mult folos și ție 🥰🙏

Mihaela Toilă said...

Ce frumos că citiți împreună! Și eu mi-am propus sa o recitesc. Momentan citesc pe sărite. Zi frumoasă să ai!

Suzana said...

La Multi Ani de ziua noastra, draga Luiza.

Lectura tamaduitoare sa ai!

Imbratisari!❤️😘

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template