Thursday, February 22, 2024

Azi, Joi 22 Februarie

Azi e o zi însorită, numai potrivita pentru un început bun! Mi-am pregătit coltisorul pentru lectură, o sa mai fac un pic de ordine in sufragerie și bucătărie și ma voi apuca de citit. 

Cred cu toată tăria ca o casa dezordonată se reflecta prin gânduri dezordonate, și nu aș putea să mă simt în largul meu citind Evanghelia cu lucruri aruncate pe ici, pe colo, în jurul meu.

O sa incep sa citesc și aceasta carte pe care a recomandat-o Andreea.
 


7 comments:

Andreea Napirlica said...

Mult spor la citit și o minte odihnita prin lectura!
Și eu încerc sa ma țin de lectura ca de aer...

Luiza said...

Mulțumesc, draga Andreea! Asemenea iti doresc si eu! 🤗😘

Suzana said...

Sper ca lectura - studiu sa-ti aduca multa lumina si inspiratii
Un final de saptamana linistit, Luiza!❤️😘

Andreea said...

Este foarte profunda cartea monahului Moise, sa ne lumineze Dumnezeu mintea tuturor sa înțelegem si sa lucrăm cele citite acolo!
Gând la gând! Și eu am reînceput duminica Noul Testament, dar parcurg numai câte un capitol pe zi, eu îmi pierd repede atenția din cauza oboselii și nu pot trece așa ușor peste evanghelii, oricum sunt grele ca trăire si înțelegere. Am lipsit de la Liturghie in ziua aceea și mi-am amintit ca in postul Crăciunului preotul a insistat la o predica sa citim zilnic din Noul Testament, astfel cuvântul lui Dumnezeu va lucra in noi fara sa ne dam seama, putin câte putin…
Creștere duhovniceasca îți doresc!

Luiza said...

Multumesc de urare, Suzana draga! O saptamana minunata iti doresc!

Luiza said...

Multumesc de vizita si urare, Andreea!
Pana la urma am ramas si eu la un capitol pe zi, deoarece citesc in paralel si talmacirile sfintilor din aplicatia Catena, astfel volumul de informatii din trei capitole ar fi prea mare si nu stiu daca as mai asimila ceva.
Si eu cred ca daca citim constant din Noul Testament, cuvantul lui Dumnezeu lucreaza in noi in chip tainic.
Iti doresc multe roade in urma citirii Bibliei si crestere duhovniceasca si tie!
Sa ne ajute Dumnezeu pe toti!

din casuta noastra said...

Luiza, sa ai spor la citit, iar cuvintele sa iti umple sufletul de bucurie.

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template