Saturday, February 17, 2024

Azi, Sâmbăta 17 Februarie

 

După ce am participat ieri la Sf Maslu ma simt foarte bine, asa ca m-am apucat sa fac curat în casa.

Am aprins candela:





Am facut focul.
Am pregatit si maiaua artizanala pentru paine. Nu folosesc retete americane pentru ca mi se pare complicata toata procedura, folosesc reteta germana si fac paine germana cu aluat fermentat din faina de secara si faina de grau, preferata mea.
Maiaua este facuta tot cu faina de secara integrala.
Am pus borcanul langa soba si fiind la caldura cam in 3-4 zile maiaua va fi gata de folosit.





 
Am admirat ghioceii din gradina. De peste 10 ani nu am mai vazut ghiocei. Ce bucurie sa descopar ca gradina e intesata de ghiocei!


 
Pentru toate ii multumesc Mantuitorului nostru Iisus Hristos!
Icoana cumparata vara trecuta in Bucuresti, in prima mea zi in Romania dupa 10 ani de strainatate!

















 


6 comments:

Andreea Napirlica said...

Ce colțișor frumos ai în casa, Luiza draga!
Ma bucur ca ai fost la maslu, cu siguranță slujba ți-a adus liniște și relaxare sufleteasca!
Zile frumoase acasă în continuare🙏🥰

Luiza said...

Mulțumesc, draga mea! Zile frumoase iti doresc si eu! ❤

Anonymous said...

(Suzana) Ce liniste inspira coltul tau in care straluceste lumina de la candela. Este minunat ca stii sa faci painea in felul acesta.
Iar ultima imagine imi place mult. Este o icoana atat de luminoasa!
Nu prea am vazut o astfel de prezentare.
Zile frumoase si inspirate, draga Luiza!❤️😘

Luiza said...

Multumesc, draga Suzana! Zile frumoase si tie! Imbratisari

din casuta noastra said...

Ai un coltisor minunat de rugaciune Luiza. Slava lui Dumnezeu ca acum te simti bine. Slujba de la Sfantul Maslu este intotdeauna vindecatoare.
Te rog, spune-mi cum faci tu maiaua. Eu am incercat de mai multe ori si nu am reusit. (poate faci chiar o postare).
Multumesc frumos.

Luiza said...

Draga Ioana, posibil ca maiaua sa nu iti fi reusit din cauza fainii folosite. Daca la maia se foloseste faina alba atunci trebuie sa fie bio, cea conventionala provine de la grau stropit si aceste pesticide omoara drojdiile salbatice, in plus faina conventionala nu e o hrana buna pt drojdiile salbatice.
Reteta mea e diferita fata de retetele care circula pe net si nu am cum sa explic totul intr-un comentariu deoarece procedura este diferita, la maia e cam la fel dar painea se face altfel, poate o sa fac odata o postare pe subiectul asta.

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template