Friday, February 16, 2024

Lacrimi


A venit și momentul de care mi-a fost teama: soțul meu a plecat spre Grecia. L-am dus la gara sa ia trenul spre București și m-am intors acasa cu inima zdrobită. Am plâns și am plâns și mi-am simtit sufletul îndurerat.

Parca mi s-a luat un val de pe ochi și ma gândesc doar la calitățile lui și cat de mult il iubesc si ca nu pot trăi fără el.

Cel puțin am pisoiul cu mine sa-mi tina de urât. O sa număr zilele până la întoarcerea soțului meu, dar întoarcerea lui pare atât de îndepărtată.

Nu stiu ce sa fac sa imi abat atenția de la aceasta durere. O sa fac o cafea și o sa ma uit la un podcast pe youtube. După amiază o sa merg la biserica la Maslu. 

Iubirea doare 😭😭😭


9 comments:

Daniela said...

Te îmbrățișez strâns, dragă Luiza! 🤗❤️ Rugăciunile Sfântului Maslu te vor ajuta să te liniștești. Este cea mai bună alegere să te rogi. Când te cuprinde dorul de cei dragi, îi îmbrățișezi în rugăciune.

din casuta noastra said...

Te imbratisez cu drag Luiza! Rugaciunile te vor ajuta mult.

Anonymous said...

(Suzana) Daniela si Ioana stiu ele ce stiu, mai bine decat pot spune eu. Te imbratisez si poate iti redirectionezi energia spre a crea ceva.
Cu siguranta inima iti va spune ce vrei sa faci. Si nu cred ca iti va spune ca plansul este solutia...❤️😘

Andreea Napirlica said...

Draga mea, îmi pare nespus de rău că ai rămas doar.cu pisoiul🤗🤗🤗

Luiza said...

Multumesc pentru comentariile voastre, fetelor! Mi-ati înseninat sufletul!
Ieri a venit o prietena la mine si apoi am fost la Sf Maslu. Slujba m-a ajutat enorm, am iesit de acolo ușoară ca un fulg și cu o stare de bine pe care o resimt și azi. De fapt motivul pentru care am ales sa imi prelungesc șederea este Biserica. Sufletul meu se simte împlinit si "acasă" în biserica noastră românească!
Va îmbrățișez! 🤗🤗🤗

Mihaela Toilă said...

Dumnezeu ne dă, tot timpul, putere să trecem cu bine prin toate provocările vieții! Încearcă să vezi partea plină a paharului, chiar dacă e greu! Zi frumoasă să ai!

Luiza said...

Multumesc, Mihaela! O zi frumoasa si tie!

T Stef said...

Fa o introspectie lăuntrică și afla ce va tine departe, dacă se întâmpla cu un scop mai mare și mai nobil decât a fi împreuna, ducând crucea alături așa cum ați fost de la început. Nu e bine ca soțul și soția sa stea departe unul de celălalt, decât pentru post ai rugaciune, de comun acord. Nu da prilej ispititorului sa apară intre voi, căci abia așteaptă. Evita despărțirile, sa fie cu binecuvântarea duhovnicului si sa nu treaca o luna de depărtare fizica. Decât singura si îndurerată intr-un peisaj de vis mai bine acasă, împăcată sufletește lângă soț.
Te îndemn la înțelepciune, am de-a face cu o mulțime de oameni care se gasesc in astfel de situații.
Doamne-ajuta!

Luiza said...

Sunteti preot?
Motivul principal pentru care am ramas aici nu este peisajul de vis ci biserica și slujbele de aici, mai sunt si alte motive pe care, însă, nu le voi aduce acum în discuție.
Multumesc pentru sfat. Doamne ajută!

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template