Tuesday, May 28, 2024

Transformare

 De aici:


Aici :))


Tufele de trandafiri au început să infloreasca bine, asa ca mi-am suflecat manecile și am purces la transformarea petalelor într-un sirop parfumat :))

Nu am gustat siropul, pentru ca imi începusem deja postul intermitent, dar maine cu siguranta voi savura o băutură din sirop de trandafir! Mi se pare amuzant ca autocorectul a corectat "voi savura" cu "voi devora" :))

Următoarea tură de trandafiri se va preface, miraculos, în laboratorul propriu de alchimie într-o dulceață catifelată :))









4 comments:

Suzana said...

O minunata alchimie! Este o adevarata placere sa ai prin preajma
astfel de trandafiri aromati. Sirop nu am facut, doar un fel de gem mai dulce.
M-ar tenta sa incerc serbet, insa trebuie sa caut o reteta. Asta si daca reusesc sa-i
gasesc.
Doar bucurii parfumate, draga Luiza! Pupici!❤️😘

din casuta noastra said...

Ymmm, o minunatie siropul de trandafiri.
Sa stii ca foarte bun este si lichiorul de trandafiri. Parfumat si delicat.

Andreea Napirlica said...

Sa îl savurezi cu sănătate, Luiza!

Andreea said...

Când am citit postarea cu dulceața de trandafiri am vrut să scriu ca eu nu o agreez, dar ca îmi place mult siropul de trandafiri ☺️
Am și eu așa un trandafir, dar e copil încă, e abia al doilea său anișor și, chiar și așa e plin de flori… am adunat petale și le-am deshidratat pentru ceai, dar când voi avea timp voi încerca și eu să fac sirop.

Transformare

 De aici: Aici :)) Tufele de trandafiri au început să infloreasca bine, asa ca mi-am suflecat manecile și am purces la transformarea petalel...