Saturday, May 25, 2024

Bunătăți din grădină

Am câțiva trandafiri de dulceață și am zis sa fac si eu dulceață de trandafir.
Cum au înflorit trandafirii am cules florile și am facut un borcanel de dulceata. Prefer sa fac pe moment, doar din ce culeg, si sa nu astept sa infloreasca mai multe flori pentru a avea cantitate mai mare, chiar dacă îmi iese doar un borcan, dar asa petalele sunt foarte proaspete.
Dulceata este atât de parfumata, un miros efectiv îmbătător, iar culoarea este a rubinului, de gust nici nu mai zic. 
Cireșele sunt si ele foarte gustoase, nu sunt stropite/ tratate și le mănânc direct din pom cum se mâncau fructele în copilăria mea.







 

3 comments:

Suzana said...

Harnicut-o! O singura data am facut din trandafiri. Ceva intre dulceata si gem.
Sper sa recidivez anul asta.
Sa te bucuri de flori si cirese!
Pupici si o duminica placuta!❤️😘

@irina_sweet_home said...

am facut si eu dulceata de trandafiri anul asta, am avut foarte multa floare

din casuta noastra said...

Ymmm, dulceata de trandafiri, un adevarat deliciu. Din pacate, nu am reusit sa fac, pentru ca, stand la bloc, nu am trandafiri. Si nici nu am gasit sa cumpar.
Iar ciresele sunt foarte apetisante.

Gânduri

Șederea mea în România se apropie de sfârșit, joi ma întorc în Grecia, azi o sa ma ocup un pic de bagaje, maine trebuie sa merg la primărie ...