Saturday, January 27, 2024

La revedere Grecia, bun gasit Romania!


Miercuri 24 Ianuarie am ajuns în România, drumul a fost f obositor iar durata călătoriei a fost de 12 ore!
Am plecat la 10.30 de acasa spre aeroport de unde am luat avionul spre Atena.
Din avion am admirat mănăstirea Sf Dionisie și mi-am luat la revedere de la insula noastră verde.

Am aterizat la Atena unde am avut escală de 6 ore! L-am luat si pe motanelul meu bolnăvicios cu mine, imi era teama ca nu va face fata drumului dar a fost f cuminte și a fost vedeta aeroportului, toată lumea îl admira, cineva chiar i-a facut poza:))

L-am învelit bine ca sa nu răcească, având probleme cu sistemul imunitar răcește la cel mai mic curent de aer rece, dar tot a răcit.


Am aterizat la București și am descoperit valiza distrusă, a doua care se distruge în timpul zborului, am fost sa depunem o plângere și apoi am luat trenul spre Gara de nord.

Cand am iesit afara din aeroport am văzut zăpada! Am simtit mirosul de iarna dar surpriza a fost ca nu mi s-a parut frig, e drept ca erau doar  - 4  grade, eu speram sa gasesc un pic de ger, oricum m-am bucurat ca un copil de aerul de iarna și de zăpadă. 

Din Gara de nord am luat un Uber până la airbnb-ul unde am innoptat, undeva în centru. Am intrat în airbnb la ora 22.40, după 12 ore de călătorie obositoare. În apartament era cald si bine, primul lucru l-am pus pe motan sa isi faca nevoile apoi ne-am îmbrăcat în pijamale și ne-am culcat.

Din cauza oboselii nu prea am dormit, m-am trezit de dimineata si am inceput sa strâng bagajele. La ora 11.15 am plecat iar spre Gara de nord de unde am luat trenul spre Brașov la ora 12.20. Pe drum am admirat aceste peisaje de la geam și nu ma mai saturam să admir zăpada.


Motanelul a dormit mai tot drumul. Cand l-am pus în geantă de transport a plâns un pic, amintindu-și călătoria de 12 ore, dar apoi a adormit. 


Am ajuns la ora 15.00 in gara din Brașov de unde ne-au luat niste prieteni și primul loc unde ne-am dus a fost la un pet shop de unde am cumpărat nisip si litiera pt pisic.

Am mai facut niste cumpărături și apoi pe la ora 17.00 am ajuns, în sfârșit, la destinație: acasă!

În casa am gasit 2 grade. Imediat am facut focul și la ora 23.00 cand m-am dus la nami in casa erau 22-23 grade.

Vineri, 26 Ianuarie m-am trezit cu durere de cap si ameteli și m-am refăcut după acest drum lung și obositor.

Azi, Sâmbătă 27 Ianuarie, m-am trezit la cel mai frumos spectacol, o ninsoare ca în povești. După amiază am iesit la plimbare prin zăpadă, ce bucurie să aud zăpada scartaind sub cizme, sa simt frigul, sa admir covorul de zăpadă și apoi să mă întorc în casa bine încălzită, cu focul trosnind în semineu. 

După 10 ani în Grecia, unde iernile sunt blânde, unde nu e frig și nu ninge, cand am plecat erau 17 grade, am ajuns, în sfârșit, sa ma bucur de iarna care mi-a lipsit! Nu e suficient de frig nici la Brașov, dar ma multumesc si cu aceste temperaturi :))

Imi era teama ca nu voi face fata frigului dar parca nici n-am lipsit, totul s-a simțit atât de natural, de parcă nici n-ar fi trecut acești 10 ani fara iarna.






 

8 comments:

Andreea Napirlica said...

Ce imagini frumoase, Luiza!
Ședere cât mai plăcută în țara!
Ati cumpărat căsuța la Brașov?

Luiza said...

Multumesc, Andreea! Eu chiar o sa am o ședere mai lungă.
Da, avem o casuta în Brașov.

Andreea Napirlica said...

Ce fain, Luiza ca ați reușit să cumpărați o căsuța la munte!
Chiar e un lucru deosebit!
Sa aveți clipe de neuitat în căsuța de la Brașov 😍🤗🥰

Luiza said...

Multumesc frumos! 🤗😘

Mihaela Toilă said...

Si eu am pătit-o cu bagajul de cala la intoarcerea din Israel, a ajuns distrus. Nu stiu unde e problema, cred ca in Romania le aruncă sau...nu stiu...
Imi doresc si eu o căsuță la munte unde să mă retrag sa-mi încarc bateriile. Mă bucur tare pentru voi!

din casuta noastra said...

Luiza, e minunat la munte. Deci a mai nins si dupa ce am plecat noi. Sa va bucurati de casuta si sa te bucuri de aceasta perioada pe care o petreci in tara.

Luiza said...

Mihaela, eu am reusit sa recuperez banii. Chiar mi-ar fi parut rau deoarece e deja a doua valiza distrusă, la prima nu am reusit sa recuperăm banii.

Luiza said...

Ioana, multumesc de urări! Chiar e frumos la munte si mi-au mers la suflet zăpada și gerul.

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template