Monday, January 29, 2024

Iarna!

Ieri noapte au fost cam -11 grade, bucuria mea căci eram dornica sa simt nițel ger.

Dimineata, la -7 grade am iesit afara doar in pijama și în picioarele goale și am facut un pic de stretching. 

Apoi am iesit cu putina treaba și am ajuns la o ora de mers pe jos si echivalentul a 5 km.

Chiar a fost o zi de iarna adevarata, am simțit că imi îngheață nasul și nu mai puteam vorbi bine :))

Nu mi-a fost frig pentru că am fost foarte bine îmbrăcată, în straturi. Am purtat colanti vatuiti, blugi, maieu, o bluza fleece, o jacheta vatuita cu gluga, geacă groasă cu puf și mănuși din fleece.

Pe soț l-am îmbrăcat și mai bine și nu a simtit frigul.

Am ajuns la un paraias și am văzut că până și acela începuse să înghețe, semn că într-adevăr e frig.


Cred cu tărie că frigul face bine sănătății, daca esti bine îmbrăcat. De cand am ajuns am iesit zilnic la plimbare și imi propun sa profit de aceasta vreme și să ies cat mai des. 


4 comments:

Andreea Napirlica said...

Ce frumos e acolo😘😘😘

Luiza said...

Chiar e frumos și a fost si friggg! Acum s-a mai încălzit.

din casuta noastra said...

Doamne, cat este de frumos.

Luiza said...

Daaa, iarna este atât de frumoasă!

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template