Sunday, January 21, 2024

Kyllini

Numai ce am ajuns acasă, am fost în Kyllini sa predau mașinuța pentru a fi tractata in Romania. Masina o sa ajunga înaintea mea!

Vremea a fost groaznică, furtună cu vânt puternic, un frig de pătrundea în oase. Pe ferrybot mi-a fost rau la cat ne-a zgaltait vântul, imi era teama ca la întoarcere nici nu va mai fi cursa de ferry din cauza vântului puternic. 

Multumesc lui Dumnezeu ca am ajuns acasă cu bine si ca am predat mașinuța. Acum mai am un hop cu drumul spre România, cat de obositor o sa fie, dar abia astept sa vin si sper sa prind ceva iarna și zăpada. 

11 comments:

Andreea Napirlica said...

Luiza, ce mult ma bucur ca ai revenit aici.
Drum bun spre casă!
Sa aveți parte de evenimente frumoase la munte!

Luiza said...

Draga Andreea, ma bucur si eu sa va regăsesc și iti multumesc pentru urări! Miercuri avem avionul, abia astept sa ajung!

Andreea Napirlica said...

Zbor ușor!
Sa fiți sănătoși!
Cât timp stați?

Luiza said...

Mulțumesc, multumesc! Sănătate va doresc si eu!
Soțul o sa stea doua saptamani, eu as sta mai mult dar o sa vad la fața locului.

din casuta noastra said...

Luiza, am bănuit eu că tu ești, însă acum sunt sigură.❤️❤️
Mă bucur mult că ai revenit.
Sa aveți un zbor lin și să petreceți zile minunate in Romania.
Te îmbrățișez cu drag și abia aștept să citesc ceea ce ne scrii.🤗

Luiza said...

Multumesc din suflet, Ioana dragă! Mi-e asa de dor de Romania ca nu mai am stare! :)))
Ce pacat ca nu ne-am potrivit sa fim in acelasi timp în Brașov.

din casuta noastra said...

Și mie îmi pare tare rău. Însă, când ajungi in Brașov și câte zile stai? Pentru că eu, locuind în Ploiesti, poate reușesc să ajung și ne întâlnim.

din casuta noastra said...

Când ajungi in tara, poti să îmi dai, la comentarii, numărul tău de telefon. Nu îl voi publica.

Luiza said...

Eu ajung joi si voi sta sigur 2-3 saptamani, dar posibil sa stau chiar mai mult.
Iti scriu acum comentariu cu numărul meu.

din casuta noastra said...

Am primit numarul tau de telefon (iti multumesc) si sper sa reusesc sa te sun in week-end sau la inceputul saptamanii viitoare.

Luiza said...

Chiar m-as bucura sa ne auzim! Am whatsapp asa ca imi poti lasa un mesaj, sa am numarul tau, și mă poți suna acolo.
Te pup!

 

Credinta, nadejde, iubire. Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template