Wednesday, May 15, 2024

Vremuri grele

Am citit despre oribila crimă din Crângași și m-am întristat teribil. Nu zic ca totul era lapte și miere în generația mea, dar parca lumea a luat-o razna acum. Nu prea întrevăd ca oamenii sa renunte la social media, la jocurile pe calculator violente, la filmele violente și astfel de fenomene vor fi din ce in ce mai dese 

Asta se intampla cand il alungam pe Dumnezeu din viata noastra. Este efectiv înfiorător ce timpuri ne sunt date sa trăim. Unde sunt ateii cae se bat cu caramida în piept că nu au nevoie de Dumnezeu ca sa fie morali? Iată cum arată o societate fără Dumnezeu. 

Ma gandesc la vorbele Sfântului Paisie care a spus că dacă nu ar sti ca Dumnezeu este în control și ca are ultimul cuvant de spus, ar fi înnebunit.

Cu adevarat asa este. Trăim cu speranta ca Dumnezeu va face dreptate.

Dumnezeu sa il ierte pe omul asasinat cu bestialitate iar pe noi sa ne ajute sa traversăm aceste vremuri tulburi

3 comments:

din casuta noastra said...

Dumnezeu sa-l ierte! 😥😥
Doamne ajuta-ne!

Irina said...

Hristos a inviat! Stii ce mi se pare si mai trist, Luiza? Ca de jur imprejur erau oameni si n a sarit macar unul sa i opreasca pe nebuni. Ba mai si filmau...��

@irina_sweet_home said...

eu zic ca traim vremuri mai bune ca alta data, cand viata unui om nu valora efectiv nimic si te trezeai cu gatul taiat un doi, sau, daca erai femeie, erai vai de tine si nu aveai nici un drept.

Gânduri

Șederea mea în România se apropie de sfârșit, joi ma întorc în Grecia, azi o sa ma ocup un pic de bagaje, maine trebuie sa merg la primărie ...